O νόμος 3848/2010 ή νόμος "Διαμαντοπούλου"
28.5.10 | Κατηγορία: Ανακοινώσεις | 0 Comments
Η ΟΙΕΛΕ απαντά στην προκλητική ανακοίνωση του ΣΙΕΙΕ
ΠΡΟΣ: Την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, κ. Αννα Διαμαντοπούλου
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
Υφυπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων,
κ. Εύη Χριστοφιλοπούλου
Υφυπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων,
κ. Γ. Πανάρετο
Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, κ. Β. Κουλαϊδή
Ειδ. Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης
και Θρησκευμάτων, κ. Μιχάλη Κοντογιάννη
Περιφερειακή Δ/ντρια Εκπαίδευσης Θεσσαλίας,
κ. Κ. Πράντζου-Κανιούρα
ΣΙΕΙΕ
ΤΑ ΜΜΕ
Κυρία Υπουργέ,
η ανακοίνωση (συνημμένη) που σήμερα εξέδωσε ο Σύνδεσμος των σχολαρχών και με την οποία απειλεί την ΟΙΕΛΕ με μηνύσεις είναι ένα από τα δείγματα του νόμου της ζούγκλας που αναμένεται να κυριαρχήσει στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης μετά την υπογραφή του νέου νόμου που δίνει τη δυνατότητα στα ιδιωτικά σχολεία να λειτουργούν πλέον αποκλειστικά ως επιχειρήσεις. Και εξηγούμαστε:
Για ποιο λόγο μας απειλεί ο ΣΙΕΙΕ με μηνύσεις; Μα διότι η ΟΙΕΛΕ, υποκαθιστώντας τους εποπτικούς μηχανισμούς του κράτους, στην πρόσφατη συνέντευξη τύπου στη Λάρισα την 14/5/2010 έδωσε στη δημοσιότητα αναμφισβήτητα στοιχεία για τις παρανομίες των τοπικών ιδιωτικών σχολείων, στοιχεία που μπορεί ο καθένας να διακριβώσει με ένα απλό τηλεφώνημα:
• Στα ιδιωτικά δημοτικά σχολεία της Λάρισας σχεδόν όλοι οι “εκπαιδευτικοί” δεν έχουν τα από το νόμο προβλεπόμενα τυπικά προσόντα, ούτε βεβαίως διοριστήρια।
• Οι εκπαιδευτικοί της σχολής ''Καραβάνα'' είναι εδώ και 8 (οκτώ!) μήνες απλήρωτοι
Η ανάθεση διδασκαλίας σε μη πιστοποιημένους εκπαιδευτικούς που δεν έχουν καμία παιδαγωγική επάρκεια αποτελεί μείζον ηθικό και πολιτικό ζήτημα. Γονείς υποβάλλονται σε οικονομικές θυσίες για να διδάσκονται τα παιδιά τους από ακατάλληλο διδακτικό προσωπικό, το οποίο προσφέρει μαύρη εργασία στους εργοδότες που εισφοροδιαφεύγουν.
Η μη καταβολή των δεδουλευμένων στους εκπαιδευτικούς επί οκτάμηνο στη σχολή ''Καραβάνα'' αποτελεί όνειδος για την ιδιωτική εκπαίδευση και για την πολιτεία που υποτίθεται πως την εποπτεύει. Δεκάδες συνάδελφοι αντιμετωπίζουν ζητήματα επιβίωσης, την ώρα που οι σχολάρχες αυξάνουν τα κέρδη τους και επεκτείνουν ή βελτιώνουν τις εγκαταστάσεις τους.
Προκλητικά ο συντάκτης της ανακοίνωσης ψέγει την ΟΙΕΛΕ για την έλλειψη δασκάλων στα ιδιωτικά σχολεία. Φαίνεται όμως πως οι έμποροι της γνώσης έχουν κοντή μνήμη. Στην πρόσφατη “διαβούλευση” για το νόμο, παρουσία σας, όταν η ΟΙΕΛΕ έθεσε ως πρώτο θέμα την επίλυση του προβλήματος των δασκάλων στα ιδιωτικά σχολεία, ο πρόεδρος του ΣΙΕΙΕ απάντησε πως “αυτό είναι ζήτημα της ΟΙΕΛΕ που εμάς δεν μας αφορά”. Αποποιήθηκε τότε την ευθύνη για τη λύση του ζητήματος αυτού, καθώς το μόνο συνδικαλιστικό αίτημα που προωθούσαν οι σχολάρχες ήταν οι αναιτιολόγητες απολύσεις και η ελαστικοποίηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών.
Έχει, επιπλέον, το θράσος ο ΣΙΕΙΕ να κατηγορεί την ΟΙΕΛΕ πως θεωρεί το Υπουργείο Παιδείας ως ''φέουδο''. Οι κατηγορίες αυτές αποδεικνύουν τον τρόπο με τον οποίο οι σχολάρχες αντιμετωπίζουν το κράτος και τις αρχές του, δηλ. με όρους ιδιοκτησίας. Φαίνεται πως οι σκανδαλωδώς ευνοϊκές για αυτούς διατάξεις του νέου νόμου δεν τους αρκούν, θέλουν η παρανομία να ανθεί ανεμπόδιστη σε όλους τους τομείς της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Η δράση της ΟΙΕΛΕ τους εξοργίζει, διότι είναι το μόνο, δυστυχώς, ανάχωμα στις παράνομες επιδιώξεις τους.
Κυρία Υπουργέ,
η ψήφιση της διάταξης για τις, για πρώτη φορά από την εποχή της Χούντας, απολύσεις ιδιωτικών εκπαιδευτικών είχε ως κύριο σκοπό τη φίμωση των ιδιωτικών εκπαιδευτικών. Μέχρι τώρα όλα τα σκάνδαλα που αφορούν την ιδιωτική εκπαίδευση, πολλά από τα οποία επιτυχώς διερεύνησε η δικαιοσύνη, καταγγέλθηκαν από συναδέλφους μας. Οι ιδιοκτήτες θεωρούν πως με τις απολύσεις θα “αναγκάσουν” τους εκπαιδευτικούς να αποδώσουν καλύτερα, χτίζοντας ένα σχολείο σε θεμέλια φόβου και εκβιασμών. Μ' αυτό τον τρόπο θεωρούν, επίσης, πως θα μπορούν ελεύθερα να απειλούν (όπως ήδη έχουν αρχίσει να κάνουν), θα εκβιάζουν και, τέλος, θα φιμώνουν τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς. Κάνουν μεγάλο λάθος. Όσο υπάρχει αυτή η Ομοσπονδία να γνωρίζουν πως οι παρανομίες τους δεν θα μείνουν ποτέ στο σκοτάδι. Να γνωρίζουν επίσης πως από το Σεπτέμβριο η μάχη μας για τη νόμιμη λειτουργία των ιδιωτικών σχολείων θα ενταθεί στο μέγιστο βαθμό, με στόχο κανένα σχολείο που λειτουργεί με παράνομα προγράμματα, παράνομο προσωπικό, παράνομα κτήρια, παράνομους όρους να μην μπορέσει να ανοίξει για να συνεχίσει να εξαπατά την ελληνική κοινωνία. Στον αγώνα αυτό που θα δώσουμε με όλες μας τις δυνάμεις θα έχουμε στήριγμά μας την κοινή γνώμη, τη δικαιοσύνη και τους υγιείς φορείς της πολιτείας και πιστεύουμε πως θα είστε στο πλευρό μας, για την εξυγίανση του τοπίου της ελληνικής εκπαίδευσης.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΟΙΕΛΕ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΥΡΟΥΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΓΛΗΣ
21.5.10 | | 0 Comments
Νέο blog του ΣΙΕΛΒΕ για αρθογραφία (ΣΙΕΛΒΕ - Απόψεις)
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Το Δ.Σ. του Σ.Ι.Ε.Λ.Β.Ε. αποφάσισε ομόφωνα και προχώρησε στη δημιουργία ιστότοπου (blog) στον οποίο θα φιλοξενείται αρθογραφία σχετικά με την εκπαίδευση γενικά, την πολιτική της εκπαίδευσης αλλά και απόψεις πάνω σε ποικίλα ζητήματα που όμως συνεισφέρουν στο διάλογο για την παιδεία. Όσες/οι συναδέλφισσες/οι επιθυμούν να δημοσιεύσουν κάποιο κείμενο παρακαλούμε να το αποστείλουν στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση sielbe@gmail.com, ενυπόγραφο και με την ένδειξη "Για το ιστολόγιο Σ.Ι.Ε.Λ.Β.Ε. : ΑΠΟΨΕΙΣ". Η ηλεκτρονική διεύθυνση του νέου μας ιστότοπου είναι:
http://sielbe-views.blogspot.com
Ευελπιστούμε η νέα μας προσπάθεια να αποτελέσει έναυσμα για την έναρξη ενός δημιουργικού και ολοκληρωμένου διαλόγου στην εκπαιδευτική κοινότητα των ιδιωτικών εκπαιδευτικών. Περιμένουμε τα κείμενά σας.
Το ΔΣ του ΣΙΕΛΒΕ
21.5.10 | Κατηγορία: Δελτία Τύπου | 0 Comments
Ανασυγκρότηση του ΔΣ του ΣΙΕΛΒΕ
Σήμερα 17/5/2010, μετά από παραίτηση του Τάσου Μπάρμπα από την θέση του Γενικού Γραμματέα του ΣΙΕΛΒΕ, το ΔΣ προχώρησε στην ανασυγκρότησή του και η νέα του σύνθεση έχει ως εξής:
Πρόεδρος: Βουρκούδης Απόστολος
Αντιπρόεδρος: Αηδονίδης Μίλτος
Γ. Γραμματέας: Σελέκος Δημήτρης
Ταμίας: Βαλσαμίδης Απόστολος
Αν. Γραμματέας : Μακρής Άρης
Μέλος : Μπάρμπας Τάσος
Μέλος: Πασχαλούδη Ελένη
Μέλος: Κιοσσές Χρήστος
Μέλος: Καλαμπόκης Ηλίας
Το ΔΣ του ΣΙΕΛΒΕ
17.5.10 | Κατηγορία: Ανακοινώσεις | 0 Comments
ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΜΠΤΗ 20 ΜΑΪΟΥ 2010
Ο ΣΙΕΛΒΕ συμμετέχει στην απεργιακή κινητοποίηση που όρισε η ΓΣΕΕ και η ΟΙΕΛΕ για την Πέμπτη 20 Μαΐου ενάντια στο ασφαλιστικό νομοσχέδιο που προτίθεται η κυβέρνηση να υπερψηφίσει. Το νομοσχέδιο αυτό:
- Καταργεί τον τριμερή χαρακτήρα του ασφαλιστικού συστήματος(κράτος, εργοδότης, εργαζόμενος) κάνοντας την συμμετοχή του κράτους φιλοδώρημα.
- Επιμηκύνει τον ασφαλιστικό βίο.
- Μειώνει τις συντάξεις.
- Εξισώνει προς τα κάτω τους άντρες και τις γυναίκες.
Συγκέντρωση στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης ώρα 10:30.
17.5.10 | Κατηγορία: Κινητοποιήσεις | 0 Comments
Συνεδρίαση ΔΣ ΣΙΕΛΒΕ Δευτέρα 17 Μαΐου, 18:00
Την Δευτέρα 17-5-2010 στις 18:00 συνεδριάζει το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΙΕΛΒΕ στα γραφεία του Συλλόγου, Λ. Σοφού 10.
16.5.10 | Κατηγορία: Ανακοινώσεις | 0 Comments
Συνέλευση ΣΙΕΛΒΕ στην Λάρισα
12.5.10 | Κατηγορία: Ανακοινώσεις | 0 Comments