ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ (ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ...ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ) ΤΩΝ ΣΧΟΛΑΡΧΩΝ : ΑΠΟΛΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ (ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ 4ΜΗΝΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ!) ΜΕΤΑ ΑΠΟ 17 ΧΡΟΝΙΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΔΕΧΤΗΚΕ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΑ 50% ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΤΗΣ!


ΣΤΟ ΕΞΩΔΙΚΟ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ «ΑΓΑΣΤΗ» ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΖΙ ΤΗΣ


Μόνοι τους ρίχνουν τις μάσκες ορισμένοι σχολάρχες, χωρίς να χρειάζεται η συνδρομή της «κακιάς» ΟΙΕΛΕ. Εκπαιδευτικός απολύθηκε στο μέσο της σχολικής χρονιάς με 4μηνη προειδοποίηση μετά από 17 χρόνια από ιδιωτικό σχολείο στη Βέροια, αν και (με ωμότητα και κυνισμό) στο εξώδικο η συνεργασία μεταξύ του σχολείου και του εκπαιδευτικού αποκαλείται «αγαστή». Ο λόγος της απόλυσης ήταν ότι η εκπαιδευτικός δεν αποδέχτηκε την παράνομη μείωση κατά 50% των αποδοχών της.

Το τεράστιο ζήτημα που προκύπτει είναι για ποιο λόγο απολύεται ένας εκπαιδευτικός με τον οποίο η συνεργασία θεωρείται «αγαστή». Οι εκπρόσωποι των ιδιοκτητών διαλαλούν προς κάθε κατεύθυνση πως επιδιώκουν τις ελεύθερες απολύσεις για λόγους «αξιολόγησης του προσωπικού τους». Όλοι, βέβαια, οι εμπλεκόμενοι στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης γνωρίζουν πως στη συντριπτική πλειονότητα των περιπτώσεων, οι απολύσεις της τελευταίας περιόδου (από τη στιγμή που επεβλήθη καθεστώς αναιτιολόγητων απολύσεων) είναι είτε εκδικητικές (εκπαιδευτικοί που εκδιώχθηκαν λόγω κοινωνικής δραστηριότητας, που αρνήθηκαν να εφαρμόσουν παρανομίες, που δεν δέχθηκαν δυσμενείς όρους εργασίας,) είτε για λόγους περιορισμού του εργασιακού κόστους (μεγάλος αριθμός απολυθέντων αφορά συναδέλφους με προϋπηρεσία άνω των 15 ετών). Βεβαίως, η νομοθετική απορρύθμιση στην ιδιωτική εκπαίδευση έχει επιφέρει σοβαρά δεινά, καθώς ο εκφοβισμός του Συλλόγου των Διδασκόντων υπό αυτές τις συνθήκες έχει επιφέρει γιγάντωση φαινομένων, όπως η καταστρατήγηση των ωρολόγιων προγραμμάτων, η παραχάραξη ενδοσχολικών διαδικασιών, η έκδοση αμφισβητούμενης νομιμότητας τίτλων σπουδών κ.λπ.
Σοβαρότατο ζήτημα προκύπτει, όμως, και για το ζήτημα της απόλυσης με προειδοποίηση σε έναν εκπαιδευτικό (η οποία γίνεται αποκλειστικά για λόγους εκμηδένισης της αποζημίωσής του). Αναρωτιέται εύλογα κάποιος πώς είναι δυνατόν ένας κατ’ ουσίαν απολυμένος εκπαιδευτικός να βαθμολογεί και να υπογράφει απολυτήριους τίτλους στην Γ΄ Γυμνασίου και στην Γ΄ Λυκείου και πώς μπορεί ο εκπαιδευτικός αυτός να προετοιμάσει μαθητές για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΕΣΤΕΙΛΕ ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ Η ΟΙΕΛΕ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Η ΟΙΕΛΕ απέστειλε για το θέμα επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας, ζητώντας την άμεση παρέμβαση της Πολιτείας, ώστε να προστατευθεί το δημόσιο και κοινωνικό αγαθό της παιδείας από την ανεξέλεγκτη πλέον εργοδοτική αυθαιρεσία. 
Έχει έλθει πλέον η ώρα να γίνει διαχωρισμός των σχολείων σε αυτά που πειθαρχούν με το Σύνταγμα και ακολουθούν την ευρύτερη εκπαιδευτική νομοθεσία και στα σχολεία-πειρατές «τύπου ECNAIS» που οικειοθελώς πλέον αποκόπτουν τους δεσμούς τους με το επίσημο εκπαιδευτικό σύστημα, λειτουργώντας ως «ανεξάρτητα».

Δείτε εδώ την επιστολή της ΟΙΕΛΕ προς τον Υπουργό Παιδείας
Δείτε εδώ το εξώδικο του ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου.

1 σχόλια:

landung είπε...

Thanks for sharing, nice post!

Tìm hiểu http://mayduavong.me/nen-mua-may-dua-vong-tu-dong-loai-nao-tot-nhat-gia-bao-nhieu/ và địa chỉ uy tín tại Hà Nội và TP.HCM bán http://anthaison.vn/sp/may-dua-vong-tu-dong-ts/ máy đưa võng chất lượng nhất, pediakid d3 có tốt không nên dùng cho trẻ mấy tháng tuổi, siro hỗ trợ tiêu hóa Pediakid Transit Doux cho trẻ có tốt không, siro tăng cường trí não cho trẻ pediakid omega 3 có tốt không có tốt không, bột uống pediakid tăng chiều cao có tốt không, hay siro nào tốt cho trẻ biếng ăn kích thích trẻ ăn ngon.

Ανάπτυξη και Σχεδίαση: Γιάννης Παπαδόπουλος, Τάσος Μπάρμπας, Μιγκιπή Αναστασία

Designed by Posicionamiento Web