Άρχισε η ΕΔΕ για την υπόθεση παραποίησης απουσιολογίων σε μεγάλο Ιδιωτικό σχολείο της Αθήνας. Καταθέτουν ο Πρόεδρος και ο ΓΓ της ΟΙΕΛΕ. Ανοίγει το μέγα ζήτημα των μαθητών-φαντασμάτων για την Ιδιωτική Εκπαίδευση


Μια από τις πιο κρίσιμες πειθαρχικές διαδικασίες των τελευταίων δεκαετιών για την ιδιωτική εκπαίδευση ξεκίνησε μετά από καταγγελία της ΟΙΕΛΕ. Όπως ενημερώσαμε προ ολίγων ημερών, σε μεγάλο ιδιωτικό σχολείο της Αθήνας λαμβάνει χώρα εκτεταμένη παραποίηση των βιβλίων φοίτησης των μαθητών. Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε στην κατοχή μας, κάποιοι μαθητές(κυρίως των τελευταίων τάξεων του Λυκείου) έχουν κάνει πάνω από 400 απουσίες που σβήνονταν με …μπλάνκο από τα απουσιολόγια! Οι πληροφορίες μας αναφέρουν ότι οι υπεύθυνοι του σχολείου διαρρέουν πως τα απουσιολόγια έχουν καταστραφεί, γεγονός που συνιστά βαρύτατο παράπτωμα.
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ-ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η Ομοσπονδία έχει σε σωρεία περιπτώσεων προειδοποιήσει για τον τεράστιο κίνδυνο μαθητών που παίρνουν τίτλους σπουδών στην ιδιωτική εκπαίδευση χωρίς να φοιτούν. Τα τελευταία χρόνια έχουν καταγραφεί πολλές τέτοιες ανησυχητικές περιπτώσεις:
  • Πρώτη και καλύτερη, η περίπτωση των 18 ιδιωτικών ΤΕΕ (με κορυφαία παραδείγματα τα δύο ΤΕΕ της Άρτας) όπου πάνω από 3000 μαθητές με τιμή 5-15.000 το «κεφάλι» έπαιρναν απολυτήριο Λυκείου με άριστα και πολλοί από αυτούς διορίστηκαν με αυτούς τους τίτλους στο Δημόσιο!
  • Σε ιδιωτικό σχολείο στη Βόρεια Ελλάδα και ιδίως για τις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου, οι τάξεις είναι άδειες. Οι μαθητές παίρνουν τίτλους χωρίς να παρακολουθούν.
  • Το συνεχώς επεκτεινόμενο φαινόμενο του homeschooling. Όπως είχαμε αποκαλύψει πριν από 1,5 χρόνο, υπάρχει στη χώρα ένα υπόγειο «κίνημα» γονέων που για ακραία θρησκευτικούς-ιδεολογικούς λόγους αρνούνται να στείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο. Επειδή όμως τα παιδιά πρέπει να λάβουν κάποια πιστοποίηση-τίτλο σπουδών, συνάπτονται «συμφωνίες» με ιδιωτικά σχολεία που χορηγούν – άγνωστο με ποιες διαδικασίες – απολυτήρια.
  • Η πρόσφατη περίπτωση του Γαλλικού Σχολείου Θεσσαλονίκης που «αποφάσισε», κόντρα στο νομοθετικό καθεστώς που ισχύει, να εισάγει στην ελληνική εκπαίδευση την …εξ αποστάσεως διδασκαλία!
Ο κίνδυνος είναι σαφής και για το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης, αλλά και για τους μαθητές που φοιτούν σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία, τα οποία τηρούν το νόμο. Ένας μεγάλος αριθμός μαθητών παίρνουν τίτλους με άριστους βαθμούς χωρίς να φοιτούν και με τον τρόπο αυτό αποκτούν σημαντικό πλεονέκτημα για διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, για εισαγωγή σε ξένα Πανεπιστήμια και πιθανόν στο μέλλον ακόμη και για τα ελληνικά πανεπιστήμια, αν ισχύσει η ποσόστωση που έχει προτείνει το Υπουργείο Παιδείας. Κυρίως, όμως, υπάρχει κι ένα πολύ σοβαρό ηθικό ζήτημα. Νέοι άνθρωποι εκμαυλίζονται, θεωρώντας ότι με το χρήμα κι όχι με το μόχθο τους μπορούν να αποκτήσουν ό, τι θέλουν στη ζωή τους. Με τον τρόπο αυτό ενισχύεται ο διαχρονικός παρασιτισμός της ελληνικής κοινωνίας που ευδοκιμεί ιδιαίτερα στα υψηλά της στρώματα.
Η Ομοσπονδία μας εκφράζει την ελπίδα το πόρισμα της ΕΔΕ να αποτελέσει την εκκίνηση τιμωρίας των παρανομούντων και αποκατάστασης της νομιμότητας.

Ανάπτυξη και Σχεδίαση: Γιάννης Παπαδόπουλος, Τάσος Μπάρμπας, Μιγκιπή Αναστασία

Designed by Posicionamiento Web